VEELGESTELDE VRAGEN
Bekijk hier onze veelgestelde vragen. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons of de betreffende locatie op.
Kan ik zonder afspraak langskomen?
Wil jij als interieurprofessional langskomen voor een bezoek aan onze bibliotheek, een adviesgesprek of een demonstratie? Maak dan altijd van te voren online een afspraak. Zo kunnen wij garanderen dat ons team tijd voor je heeft.
Ben ik als particulier of opdrachtgever ook welkom?
Broeinest is er voor alle professionals uit de interieurbranche. Wil je als particulier of opdrachtgever een bezoek aan een van onze locaties brengen? Kom dan uitsluitend samen met je architect, ontwerper of interieurbouwer langs.
Mag ik de samples uit de bibliotheek houden?
Wij werken als interieurbibliotheek, net als ‘de gewone bieb’, met een leensysteem. Wil jij samples, documentatie of producten lenen? Dat kan. Je kan deze items op locatie laten registreren en 5 werkdagen kosteloos lenen.
Het is mogelijk om indien noodzakelijk, in overleg met de Spin in ’t Nest, te verlengen.
Kan ik bij Broeinest producten bestellen of kopen?
Het is niet mogelijk om direct bij Broeinest producten of materialen te bestellen, maar wij koppelen je graag aan de juiste persoon!
Kan ik bij jullie op locatie komen werken?
Als interieurprofessional ben je elke werkdag van harte welkom om bij ons je laptop open te klappen of te werken aan de materialisatie van jouw project.
Wil je liever wat meer privacy om een presentatie te geven of je rustig voor te bereiden voor een afspraak? Bekijk de beschikbare ruimtes per Broeinest locatie op de locatiepagina en reserveer een ruimte.
Hoe kan ik Partner worden bij Broeinest?
Wat leuk dat je onderdeel wilt worden van onze interieurbibliotheek! Voor vragen met betrekking tot onze partnerschappen kan je contact opnemen met onze Broeinest Cöordinator Janou Bonnie via jbonnie@broeinest.nl.
Heb jij een andere vraag? Neem dan gerust contact met ons op.